Gyakran Ismételt Kérdések
Általános kérdések
Milyen módon lehet kapcsolatba lépni a Sellő Szigettel?
Ha itt nem találsz választ kérdésedre, felveheted velünk a kapcsolatot a + 36 30 512 95 00 telefonszámon, vagy az ITT megtalált Kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
Szokásos ügyfélszolgálati óráink: hétfőtől péntekig: 8: 00–17: 00-ig, szombat – vasárnap: zárva.
Mindig arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban válaszoljunk nektek!
Mi a különbség a Mermaidens sellő uszony, a Limited Edition sellő uszony, az Atlantis sellő uszony között?
A Mermaidens sellő uszonyokat pikkelyes mintával tervezzük, közvetlenül a szövetre nyomtatva. Tartósak, valósághűek és gyönyörűek! Mosógépben is moshatók.
A Limited Edition sellő uszonyok hasonlóak a Mermaidens uszonyokhoz, azzal a különbséggel, hogy egyedi fényes textúrákkal rendelkeznek az egész sellő uszonyszövet felett, ami extra csillogást és különleges érzést ad a vízben, akárcsak egy igazi sellőnek!
Az Atlantis hableány uszonyok kifinomultabb sellő uszonyok, amelyek az oldalsó, a hát és a boka területeken hozzáadott uszonyhosszabbítással rendelkeznek. A sellő uszony ugyanabból a fürdőruha szövetből készül, nyomtatott kivitelben, és az uszonyok neoprénhab töltelékkel vannak ellátva, hogy valósághű 3D-s hatást fejtsenek ki a vízben. Az Atlantis sellő uszony megerősített tippeket is tartalmaz.
A Fin Fun sellő uszonyok Amerikában készülnek?
Az összes, a sellosziget.hu vagy finfunmermaid.hu oldalon eladott hableány uszonyt büszkén tervezik, vágják, varrják, közvetlenül az amerikai Idaho Falls régióban!
Honnan tudhatom, hogy gyermekem készen áll-e sellő uszony viselésére és a monofinra?
A Sellő Szigetnél nagyon szenvedélyesen foglalkozunk a lehető legbiztonságosabb termékek forgalmazásával. Általános szabály, hogy azt javasoljuk a gyermekeknek, hogy várják meg, amíg legalább 6 évesek, és biztonsággal tudnak már úszni, van vízismeretük. Nem számít az életkor vagy a készség, a felnőtt felügyelete kötelező!
A legkisebb sellőknek a totyogó méretű kisgyermek farkaink tökéletes öltöztetős sellő uszonyból állnak. Ezek a sellő uszonyok vízben is viselhetők, és monofin nélkül történő használatra tervezték. Az alsó rész sellőszoknyaként szétoszlik, hogy a lábak szabadon mozoghassanak a vízben, és könnyedén járhassanak szárazföldön.
Hogyan kell ápolni, mosni, tisztítani a Fin Fun sellő uszonyokat?
Fontos, hogy mindig eredeti Fin Fun által gyártott monofint használjunk a vásárolt sellő uszonyhoz. Kerüljük a durva felületeket, szárazföldön ne használjuk az uszonyt, mert megsérülhet. Mint minden speciális anyagot, a Fin Fun Mermaid sellő uszonyokat is óvatosan kell mosni vagy tisztítani
Miért vannak alul nyitva a Fin Fun sellő uszonyai?
Úgy terveztük, hogy alul nyitottak legyenek uszonyaink, ezzel megkönnyítve a monofin felvételét és levételét. Ez segíti a sellő biztonságát úszás közben, mivel a monofin könnyen eltávolítható. A különálló monofin lehetővé teszi másfajta uszonyok kipróbálását, anélkül, hogy minden egyes esetben további monofint kellene vásárolni. Az alul nyitott sellő uszony a legjobb választás a biztonság és a maximális rugalmasság érdekében.
Mi történik, ha sérült terméket kapok?
A vevői elégedettség nagyon fontos számunkra a Sellő Szigetnél. Szeretnénk, ha örülne az új sellő uszonyának, ezért hibás termék esetén fordulj hozzánk ITT, hogy azonnal segítséget kapj!
Mit tegyek, ha a rendelés során hibát tapasztalok?
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendeléseket 100% -osan pontosan rögzítsük és szállítsuk. Bár nem általános, véletlenszerű csomagolási és szállítási hibák előfordulhatnak. Ha ez megtörténik, elküldjük a megfelelő tételeket további költség nélkül. A rendeléssel kapcsolatos problémákat a rendeles@sellosziget.hu mail címen lehet jelezni.
Meg kell változtatnom valamit a rendelésemben. Már késő?
Arra törekszünk, hogy a megrendeléseket a lehető leggyorsabban feldolgozzuk annak érdekében, hogy minél hamarabb megérkezzen hozzád. Tehát sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést a rendelés leadása után. Kérjük, ellenőrizd le elküldés előtt a megrendelésed pontosságát.
Szállítási kérdések
Mik a szállítási lehetőségek és az árak?
A Sellő Sziget csapata 14 napon belül elkészíti és csomagolja a megrendelt termékeket a vásárlást követően. A termékek a Sprinter (futárszolgálat) igénybevételével kerülnek kiszállításra a vásárló által megadott címre. A futárszolgálat a kézbesítést munkanapokon 8-17 óra között végzi.
Különféle lehetőségeket kínálunk a megrendelt termékek átvételére. Opcióink és áraink megtekintéséhez látogass el a Szállítás és átvétel oldalra.
Mikor kapom megrendelésemet?
A hétfőn-csütörtökön leadott megrendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk és elindítjuk a folyamatokat. A péntek-vasárnap megküldött megrendeléseket általában a következő hétfőn dolgozzuk fel, kivéve, ha az ünnepnapra esik. A megrendeléseket ünnepnapokon nem dolgozzuk fel és nem indítjuk szállításra. A megrendelés kiszállítását követően visszaigazoló e-mailt küldünk a szállítási információkkal.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy termékeket minél gyorsabban elküldjük. Szállítási becsléseink a szállítási szolgáltató által szolgáltatott adatokat használják, és néhány szállítás hosszabb időt vehet igénybe. Nem vállalunk felelősséget a későbbiekben olyan késedelmekért, amelyeket olyan befolyásolhatatlan tényezők okoznak, mint például az időjárás, a szállítási sztrájkok vagy a természeti katasztrófák, járványügyi helyzetek, stb.
Mi a teendő, ha nem kaptam megrendelést megerősítő e-mailt?
A megrendelés visszaigazolási e-mailnek röviddel a megrendelésed után meg kell érkeznie. Ha nem találod meg a megerősítést, kérünk, ellenőrizd le a SPAM vagy a JUNK mappákat is. Ha még mindig nem találod a megerősítő emailt, írj a rendeles@sellosziget.hu címre, hogy egyeztessük, a megrendelés feldolgozása valóban megtörtént, csak levél nem érkezett róla, pl. technikai probléma miatt.
Fizetési kérdések
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
A fizetés előre utalással és online bankkártyás fizetéssel lehetséges. Utánvétes fizetésre nincs lehetőség. Elfogadunk Visa és MasterCard bankkártyákat. Revoluton keresztül banki átutalással és online bankkártyás fizetéssel (Visa) szintén működik a megrendelt termékek kifizetése.
Függetlenül attól, hogy melyik fizetési módot választod, adataid biztonságban vannak és védettek. A Let’s Encrypt SSL fizetési biztonságát használjuk, hogy védjük vásárlóink személyes és banki adatait.
Az árak forintban vannak megadva.
A rendelésem nem fog teljesülni. Miért nem?
A rendelés gyakran hibás vagy hiányos hitelkártyaadatok miatt nem teljesül. A leggyakoribb probléma egy olyan számlázási cím használata, amely nem egyezik a használt kártyával, vagy elfelejtik a CVV számot. A CVV-szám a háromjegyű biztonsági kód, amelyet általában a bankkártya hátoldalán találunk. A hitelkártyát esetenként más okokból elutasítják. A megrendeléseket nem tudjuk feldolgozni, amíg a fizetés elfogadásra, kiegyenlítésre nem kerül.
Ha elfogadtuk a fizetést, de a megrendelés nem került végrehajtásra, akkor ez a webhely technikai problémája lehet. Ilyen esetben küldj nekünk egy e-mailt a rendeles@sellosziget.hu címre, vagy hívj minket ügyfélszolgálati időnkben a +36 30 512 95 00 telefonszámon.